joi, 3 mai 2012

Peisaje 1 - la pescuit

Peisaje 1 - la pescuit

Cum era de așteptat, cum a venit căldura a și început să „tragă” peștele.
Eu am „pescuit” cu aparatul foto și, chiar dacă nu am prins niciun pește, seara am avut porția asigurată. Așa este când ai „pile”!
Probabil, unii mai glumeți vor spune: „ar fi trebuit să mănânce fiecare ce a prins!” și cum eu am „prins” broaște și castori... :)

Prima priveliște,
înainte de a ajunge la locul de pescuit.





Pluta în așteptarea „peștișorului de aur”.

Cu „pluta în nori”.

Oglindă.

O broască obosită de cât a... cântat.

Dragoste cu forța nu se poate, așa că broasca a plecat.
Pentru cei care nu știu, când o broască este prin preajma plutei,
de cele mai multe ori va veni să o încalece.

Un castor făcea „naveta” cărând, tot felul de bețe și stuf,
în craterul pe care l-a săpat în  malul apei.

Toate articolele cu tema pești și peisaje la pescuit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu