marți, 22 noiembrie 2011

Porumbei - pur și simplu

Porumbei - pur și simplu


Selectând imaginile cu păsări, m-am gândit să le împart în două mari categorii: păsări domestice și păsări sălbatice.
Doar că, atunci când am ajuns la porumbei, am avut o problemă, pentru că nu știam exact în ce categorie să îi încadrez.
Fiindcă i-am admirat, dintotdeauna, am ales să nu-i amestec cu nici una din cele două categorii (pe care le veți vedea în curând), de care vă spuneam mai sus.
Așadar, porumbeii sunt la loc de cinste, pe pagina lor proprie.


O porumbiță.


M-a observat că mă uit la el.
Zbor sublim.
Marea evadare.
Stătea, vorba aia, ca la poză.
Cică: - Băi, vezi că ne face poză!
O porumbiță.
În drum spre umbră din cauza caniculei.
Pui. Câtă inocență!
Gelozie - un mascul care nu-și scăpa din ochi iubita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu